بیماری های کلیه با کراتینین 1.7 و هموگلوبین 11.5 باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با کراتینین 1.7 و هموگلوبین 11.5 باید چه کار کنم

توضیحات عزیز،
من یک بیمار بیماری کلیوی هستم. در حال حاضر سطح کراتینین من 1.7 است، سطح هموگلوبین 11.5 است و دکتر من به من گفت که سطح اوره من است نیز بسیار بالا است. آیا می توانید به من بگویید چه تعداد کسانی که به این معنی است و باید چه کار کنم؟
عزیز، آقای / خانم،
سطح کراتینین شما 1.7 و اوره بالا نشان دهنده می سموم بالا در داخلی بدن خود را در آنجا ماند و بیش از 60-70٪ از نفرون خود را آسیب دیده اند وجود دارد. سطح هموگلوبین شما نشان می دهد 11.5 کم خونی متوسط، این عارضه به طور معمول از نارسایی کلیه است. با این حال، در حال حاضر سطح الکترولیت شما هنوز در محدوده طبیعی است، که به معنی توبول های کلیوی خود را به طور جدی آسیب دیده نشده است. در مجموع، شرایط خسارت در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این مرحله در یک مرحله بسیار مهم است. با درمان به موقع برای روشن سموم داخلی خود را (کراتینین، اوره و غیره)، تعمیر بافت کلیه آسیب دیده شما و بهبود عملکرد کلیه شما، شرایط خود را می تواند معکوس، و دور از دیالیز و پیوند در آینده است. بدون درمان به موقع و موثر، تمام شرایط را بدتر خواهد در یک سرعت سریع، بسیار دشوار است برای معکوس شود. بنابراین در حال حاضر نکته کلیدی را برای شما برای پیدا کردن یک درمان مناسب و به موقع آن را.
علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را، شما می دانید یک رژیم غذایی مناسب برای افزایش اثر درمانی اما ممکن است یک بد آن را کاهش مفید است.
آیا به یاد داشته باشید برای حفظ روحیه ی خوب که همچنین دارای اثر زیادی بر سلامت شما. اگر شما می خواهید برای دریافت یک برنامه درمانی دقیق و یا نیاز به هر گونه کمک دیگر در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: